Samozřejmě, že cílem každého podnikatele či firmy je to, aby jeho či její zákazníci a klienti byli naprosto spokojeni, popravdě tak spokojeni, že se budou velice rádi vracet znovu a znovu, aby investovali své peníze do vašich produktů či do vašich služeb. Firma a podnikatel se musí o své klienty starat, musí jim vycházet vstříc, budovat s nimi přátelské pracovní vztahy a zejména také nějakou dlouhodobější spolupráci, protože jsou to právě loajální zákazníci, kteří dělají a utvářejí úspěšné podnikání. To všechno se řekne lehce, ale jak toho docílit, aby vám nikdy nic neuniklo, aby se nikdy nestal nějaký průšvih?
Je třeba pečlivé kontroly všeho, co jde ven a do firmy. Evidence zakázek je právě jednou z oblastí, která je důležitá pro růst firmy. Pečlivá evidence zakázek, zaznamenávání a poznamenávání si změn, je nesmírně důležitá pro správné fungování firmy, která nejen bude plnit své závazky na čas, bude ale schopna okamžitě provést změny, na kterých se domluvila se svým zákazníkem. Celá firma musí být jeden velký organismus, který má jednotné přemýšlení a jednotnou taktiku – jakmile některá část společnosti dělá něco jiného, než by měla, tak se ocitáte na velice tenkém ledě, ze kterého se jen tak nedostanete, pokud se vše pokazí a nebude se o to nikdo zajímat. Nebo mnohdy by se o to někdo mohl i zajímat, ovšem pokud není, kdo by o problému či vznikajících trablích věděl, tak je samozřejmě nikdo nevyřeší.
Přesně proto je nutné vést si důslednou evidenci zakázek, které vám dají do rukou mocný nástroj pro celkovou správu vašich obchodních činností. Klíčem k úspěšnému podnikání není jenom super produkt či služba, je to zejména péče o klienta a bedlivost a pečlivé zaznamenání všeho, co se stane či co se prodá. Jenom tehdy totiž, když máte všechny potřebné informace o stavu vaší firmy, můžete učinit opravdu informované obchodní rozhodnutí.